ain't no sunshine when he's gone

Började denna fredag med ett jobbigt benpass på gymmet tillsammans med Frida. Vi båda var helt slut och en gnutta illamående efter passet.. Tur att mina protein shakes innehåller ganska mycket kolhydrater, annars hade jag nog aldrig kommit därifrån haha. Idag börjar Tobias sin utbildning och det kommer bli ett jääääääkla pendlande fram och tillbaka till sthlm, kommer knappt se honom, som tur är så är han klar 19dec så de är egentligen inte så lång tid men ändå.. stolt är jag i allafall, jag har en riktig kämpe till pojkvän.
 
AJA, efter träningen blev det lunch på Ming, en sväng förbi TP och sedan till maxi för att köpa fredagsmys och hyra film. Nu: soffläge
 
 

Kommentarer.

Vart är jackan ifrån? Jättefin :)

Svar: Ifrån MQ :-)
Hanna Kjellberg

2013-11-03 // 21:00:21

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback