jag kommer älska dig när jorden gått under

Great friday so far.. började som vanligt dagen på gymmet med ett riktigt fredagspass.. var inte jätte sugen på att gymma i huvudtaget så började köra lite fritt och de slutade med skakiga ben, ibland kan de va roligt att improvisera! Förmiddagen och eftermiddagen spenderades tillsammans med min fina mamma som bland annat bjöd mig på lunch.. Hon följde även med mig till Elin&Maria där jag hade beslutångest deluxe som vanligt.. Fick i allafall med mig ett par sinnes jeans och en tröja jag kikat en längre tid på, bilder kommer upp snart!
 
Nu sitter jag ute på landet med tända ljus framför idol, min kära älskling kom nyss hem och som vanligt har han skämt bort mig, framför mig ligger nu ett par nya Nike skor och Nike tröja.. vad har jag gjort för att förtjäna dig och detta?.. Nu ska jag fortsätta se idol och pussa lite extra på han, imorgon är Tobias äntligen ledig, date night woho!!
 
    

Kommentarer.
» Sofia

Åh vart är dina jeans ifrån? Supersnygga!

Svar: Tack de kommer ifrån Gina :-)
Hanna Kjellberg

2013-11-12 // 19:32:33

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback