JULKLAPPSTIPS

Jag klickade precis in på en sida som heter Klockkungarna.se.. Jag har aldrig varit inne där tidigare (kanske är efterbliven) men där har de massor utav märkesklockor till billigare priser, dessutom har dem 20% på Daniel Wellington just nu. Att få en klocka i julklapp blir ju nästan alla glada över, så jag tycker att det är ett perfekt julklappstips. Sidan erbjuder också gravering på din klocka, du kan skriva dina intialer, ditt namn, ett datum eller något gulligt om du ska ge bort den. Jag tycker att sådana småsaker kan vara de bästa av hela presenten.. Hur som helst, in och kika själva, du kommer till sidan HÄR.
 
 
 
1&2 Tommy Hilfiger/ 3&4 Michael Kors/ 5&6 Daniel Wellington

Kommentarer.

Hittat låga uggs men inte i den färgen som du har vilket var skit snygg! Vart är de ifrån?:)

Svar: Färgen heter sand och dem finns på zalando:)
Hanna Kjellberg

2013-11-25 // 22:23:45

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback