lördag 16 november

Denna dag började minst sagt hektiskt.. När jag kom till jobbet i morse såg jag två stora bussar som parkerat utanför.. Ett par minuter senare kommer de ca 100pers ut och ska handla inne hos oss haha.. Meningen var att de skulle komma nästa vecka då vi har julmarknad och då vi kommer vara 10pers som jobbar samtidigt, idag var vi 2, så de va kö från ingång till kassa, wohoooo! Ne men de va kul och tiden sprang iväg, men hade ju inte varit ledsen om någon mer hjälpt till..
 
Nu sitter jag hemma hos pappa med ett glas vin i väntan på maten. Ikväll ska jag träffa mina tjejer hemma hos Carro sen får vi se hur kvällen blir. Börjar halv 10 imorgon så förmodligen blir det lugnt. 
 
 
 

Kommentarer.

Vart är det du jobbar? :)

Svar: Gense factory outlet :-)
Hanna Kjellberg

2013-11-16 // 18:26:40
» Elin

Var är din tröja ifrån? Sjukt fin!:)

Svar: tack den är ifrån h&m :-)
Hanna Kjellberg

2013-11-16 // 18:40:31

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback