måndag 25 november

Idag blev det morgonträning på gymmet, körde ett par benövningar sen gick vi hem igen. Under förmiddagen fixade jag lite ärenden sedan drog jag hem igen för en snabb lunch innan Isabell kom och hämtade mig. Det var väl egentligen Ikea som var dagens mål, men det blev Rusta istället haha, första gången jag var där konstigt nog. Kom hem med godis och en dörrmatta, och de va väl de.. 
 
Imorgon blir det jobb till klockan 14 och förhoppningsvis en tripp till Ikea efter det. Vi har inte varit och storhandlat än heller så det måste göras imorgon. Har skjutit upp de 2 dagar i rad nu hehe. Funkar inte att ha typ ägg och ketchup i kylen. 
Nu blir det Ensam mamma söker och sen PH på de!
 
 
 
Noomi i polotröja, hur fin?!

Kommentarer.

Gud vad härlig start på dagen med träning & fina bilder! :) Ha en fortsatt fin Måndags kväll! :)

2013-11-25 // 21:04:32

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback