obidolyckan

Alltså igår haha.. skrattar bara jag tänker på det. Igår när jag stod och fixade käk i köket kunde de inte gått mer fel. Jag hade slängt i potatis i ugnen och skulle efter ett tag öppna och vända på dom. Men när jag öppnade luckan och drog ner den stanna den inte där utan åkte upp fort som tusan igen, så jag drog av hela framsidan haha.. Jag fattar ingenting och går ett par meter o sidan så jag ser Tobias, och säger "vafan hände här" medans jag håller i typ hela ugnen känns de som.. Han tittar på mig som om jag vore ett mongo och går fram till ugnen.. Han försöker öppna den eftersom att jag inte ville bränna maten, och då tar han sönder den lilla grejen man öppnar med hahah.. orkar inte
 
 
 
ska vi riva hela haket..

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback