PEPLUM.

Just nu har Nelly 30% på alla peplum klänningar, och är de någon typ av klänning jag skulle sätta på mig på tex, nyår så är de antingen en sådan modell nedan eller en lång klänning. Egentligen har jag bestämt mig för att ha byxor men klänning är ju faktiskt en aning festligare..
 
 
 
 
HÄR favorit / HÄR fin djup rygg / HÄR 
 
Nedan har jag två favoriter från kategorin maxi klänningar. Båda är från Nelly och den första klänningen är en ren dröm! Pillade lite på den när jag var i Ålborg senast, Miss Malene har nog gjort en av årets snyggaste nyårs blåsor! Priset kanske svider lite, men vem vill inte bära denna liksom?.. Den andra klänningen har betydligt billigare prislapp.
 
 
 
HÄR love / HÄR figursydd+diskret glitter=tummeupp 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback