Q/A

- Åh vilken fin jacka, vart har du köpt den:)? 
Vart har du köpt pälsen?
Tack så mycket! Jackan är köptes på Cubus förra året och pälsen
köpte jag på Tradera för ett par år sedan. 
 
 
- Körde ditt benpass igår, det är bra att variera sina pass ibland för satan vilken träningsvärk jag har i ben&rumpa idag. Men ditt pass var sjukt kul!! :D tack för inspirationen.
Det var jätte kul att höra! Ja självklart är det viktigt med variation så att kroppen inte vänjer sig. Säg gärna till ifall du provar på några andra pass eller om du vill ha några andra tips, kram!
 
- Kan du inte skriva vad du äter till frukost och ngt mellan mål?
Dunder frukost: lättfil hallon/jordgubb, kanel, proteinpulver, axa wild berries mussli, ägg, kaffe.
Bra snack/mellanmål: proteinbar, kvarg, bär, nötter, frukt, smoothie..
 
- Du är sjukt duktig hanna :) läser du några bra träningsbloggar som du inspireras av?
Va snäll du är, tack! Nej eller alltså, jag hittar oftast min inspiration via instagram, men ibland när jag har lite extra tid över vid datan kan jag kika in på:
http://squats.shapemeup.se
http://fashionablefit.metromode.se
http://eebsworth.myshowroom.se
 
- Är tröjan från gina? hittar den inte på hemsidan :/
Yes den kommer ifrån Gina. Konstigt, den finns i butik just nu i allafall :-)
 
 
- Sjukt fin blus(?), vart är den ifrån? :)
- Var det längesen du köpte tröjan? hittar den inte :)
- Jätte fin! Men hittar den heller inte? Vet du vad den heter?
Tack så mycket, blusen kommer ifrån Gina Tricot och jag köpte den för någon månad sedan i Ålborg. Den har funnits på hemsidan men jag vet inte om de släppts i butik i Sverige, men de borde den gjort. Den heter MIA BLOUSE.
 

Kommentarer.

Riktigt snygga plagg! :) Ha en underbar kväll! :)

2013-11-10 // 20:36:48

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback