söndag 24 november

MEN hej! Vad händer med min uppdatering? Den är inte riktigt som den ska, detta är as tråkigt! Men vi har hållt på att flytta sedan i torsdags och då kan de bli såhär. Ni vet kanske själva hur det kan vara, inget internet, kartonger överallt och som i vårat fall, nästan inga möbler. Vi vänter just nu på våra soffor, matgrupp och en stor hylla. De finns liksom ingenstans att ta vägen känns det som. Jag sitter i Tobias datastol med fötterna på en kartong och han ligger i vår schäslong.. Men jag ser fram emot att så småning om visa er lite bilder på vårat nya crib, tror det kommer bli sjukt bra!! 
 
Denna helg har verkligen bara rusat förbi, det flyttades hela tors-fre, jag jobbade lördagen och på kvällen blev det bio tillsammans med Tobias och Knutsen. Idag, söndag har vi varit runt och köpt ytterligare saker till lägenheten, matbord+stolar, tvättkorg, skoställ, rumsavdelare.. ja, ni vet sånt där som man behöver.. Framåt kvällen blev det bowling mot Sara och Richard, det var kul men hur det gick behöver vi inte gå in på. Vi avslutade kvällen framför solsidan med tacos på kartongen som bord sittandes på golvet, sedan blev det ett bad på de, helt okej söndag ändå..
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback