TAG 3 BETALA FÖR 2(tipsigt)

Just nu har Bubbleroom ett as nice erbjudande.. Inte bara för dig själv utan kanske för både dig och kanske ett par julklappar till någon annan? Det har i allafall jag kört på, vad det är jag köpt kan jag inte skriva här för jag vet att personen läser hehe.. Finns ju grejer för både killar och tjejer, kläder som skönhets artiklar. 
 
Jag har plockat ut mina favorit plagg nedan, ange TREAT47 i kassan så får du billigaste varan gratis, happy shopping!
 
 
 
Grå klänning HÄR/ Beige jacka Hollies HÄR/ Ögonskugga/ögonbryns färg NYX HÄR/ Svarta Ugg mini HÄR
 
 
 
Svart fejk päls HÄR/ Decleor Candle HÄR/ Militärgrön jacka HÄR/ Skinnjacka Kenza HÄR

Kommentarer.
» Julia

Hej Hanna! Kan inte du göra ett inlägg där du tipsar som fina kappor man kan ha nu i vinter? Jag skulle verkligen vilja ha en svart kappa där armarna är i skinn och resten i något tyg, om du förstår. Har letat runt lite grann utan resultat så tänkte att du kanske vet några. Skulle verkligen uppskattas! Kram

2013-11-25 // 14:52:29

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback