tisdag 19 november

Godmorgon! Sitter och käkar lite frukost framför nyhetsmorgon, love it! Snart ska Tobias och jag dra oss in mot stan, det är dags för operation fixa barret, äntligen säger jag bara, kommer att bli lite kortare och någon lite roligare färg än råttans färg jag har nu.
 
Igår var det träning x2 som gällde, körde ett ben och core pass med Tobias på morgonen och på kvällen blev det ett litet konditionspass. Nu är jag på G igen efter en hel helg med jobb och Tobias ska göra ett träningsprogram till mig. Annars igår hade vi lite ärenden på stan som vi var tvugna att fixa, och på kvällen fyllde svärfar år.
 
 

Kommentarer.

Vart är kläderna ifrån? Galet snygg outfit! :)

Svar: Tack! :-) jeansen kommer ifrån Replay och tröjan från Gina!
Hanna Kjellberg

2013-11-20 // 15:33:50

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback