tisdag 5 november

Idag steg jag upp tidigt och åkte med svärmor in till stan för att träna innan jag drog iväg till jobbet. Det blev ben på gymmet klockan halv8 och jag är grymt nöjd över att åkte dit och gjorde det. Idag var det som sagt första dagen på nya jobbet och det gick strålande! Jag tycker ju att det är roligt att jobba i butik, och i denna finner man  mest köks inredning men även lite annat. Men eftersom att jag inte fått jätte mycket tider så har jag lite andra saker i kikaren, men det återstår att se hur det blir med den saken, jag håller i allafall alla tummar och tår..
 
När jag kom hem igen blev det ett långt samtal med Linn, och plötsligt blev denna måndag en utav de bättre. Kommer snart börja räkna ner dagarna tills jag får se henne igen, längtarrr! Resten av kvällen ska jag bara ladda upp för morgondagens träning och jobb.
 
 
 
Fick precis en fråga om jag kunde slänga upp mitt ryggpass här på bloggen,
och självklart kan jag de! Kommer upp imorgon efter att jag kört igenom de själv.

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback