torsdag 28 november

 
 
 
Igår hade jag en mys dag tillsammans med Frida. Vi tränade tillsammans på morgonen och träningsvärken sitter där den ska idag. På eftermiddagen käkade vi lunch på Spice N' Rice och efter det tog vi en promenad till TP för att fixa lite saker sedan började hon jobba klockan5. Då knallade jag hem igen, fixade käk bestående av lövbiff med ris och fetaröra innan jag och Tobias gick över och kollade på Guif. När matchen var slut kom Frida cyklandes ifrån jobbet och joina oss framför PH, bra kväll!
 
Idag har vi kört ett benpass på gymmet och jag ska strax slänga i mig lite mat innan jag tar mig till jobbet. Slutar 18 och längtar tills jag kommer hem, för då ska jag ta mig ett bad!

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback