torsdag 7 november

Idag började jag dagen med en skön promis i 50min på bandet på Actic.. Åkte dit i morse istället för att gå utomhus, tänke inte på att de är mörkt när jag går upp.. Men de va gött och därefter blev det jobb till 14 sen tog jag mig till stan igen för att köra ett bröst och triceps pass tillsammans med Frida. Vi båda körde grymt bra idag och jag blir lite stolt över Frida som kör på!
 
   

Kommentarer.

Körde ditt benpass igår, det är bra att variera sina pass ibland för satan vilken träningsvärk jag har i ben&rumpa idag. Men ditt pass var sjukt kul!! :D tack för inspirationen.

2013-11-07 // 21:32:12

Du är sjukt duktig hanna :) läser du några bra träningsbloggar som du inspireras av?

2013-11-10 // 09:00:03

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback