trött trött trött

 
Jag kommer inte ihåg senast jag hade en dag då jag liksom gått och gäspat och varit så trött, oavsett hur mycket upp piggande tillskott jag tar, alltså såsom kaffe, celsius osv.. I morse när klockan ringde vid 06:50 kunde jag knappt öppna ögonen och i bilen påväg in till stan och gymmet satt jag och blunda(självklart körde inte jag). Som tur var blev jag lite piggare efter ett par minuter på bandet och därefter kunde jag köra ett bra bröst+triceps pass. Körde 30kg i bänk idag och jag är sjukt glad haha! 
 
Efter att jag tränat hängde jag på låset till Skatteverket och Arbetsförmedlingen.. Så jag kan faktiskt checka av nästan allt jag hade på min "att göra" lista idag, gött!! Vid halv12 tiden åkte jag ut till landet igen där jag käkade lunch, kika på EMA och tvätta. Efter 10min sten däcka jag i soffan och sov i 2timmar med molle som täcke typ(stora hunden), och när jag vakna var det bara att hälla i sig kaffe för att hålla sig vaken resten av kvällen.. 
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback