håll käften orkestern.

Befinner mig hemma hos mamma i hennes tv soffa.. spyr snart av den där jäääääävla orkestern som spelar på fotbollsmatchen?! Alltså vem vill ens lyssna på detta skit? Hade jag varit där hade jag nog gått hem eller kastat mina skor på dom. 
 
Hur som helst, jobbade till 18:15 idag och de känns i benen just nu, imorgon har vi bara öppet till klockan 14 så de ska bli ganska skönt faktiskt. Söndagen spenderas då i Munktell och Bomässa mellan 9:30-16. Längtar tills nästa vecka då både jag och Tobias är lediga, lyx! På tisdag är de äntligen dags att fixa barret också, det är typ S.O.S just nu.
 

Kommentarer.

Ha ha ha!! Ja, det var faktiskt lite smått irriterande. Men typiskt fotbolls matcher utomlands! :) Ha en fortsatt fin Fredags kväll! :)

2013-11-15 // 22:49:59

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback