den ena dagen är den andra rätt så lik

Idag har jag hunnit med både de ena och de andra.. Tränade som sagt ett grymt pass på Actic imorse tillsammans med Fridus, vi båda två kommer nog att känna av det imorgon.. Efter träningen hjälpte jag till att städa hennes lägenhet och även Tove joina. Det blev en grym köttfärsås till lunch i lägenheten och sedan en fika på stan med Tove. 
 
På kvällen kickade jag middag hos pappa med Ellen, nu befinner jag mig i Fridas lya igen efter att ha skjutsat hem Ellen till mamma (dom bor några hus ifrån varandra) så tänkte göra henne sällis ett tag. Börjar känna mig ganska trött så ska snart ta mitt pick o pack och åka hemmåt. Fredag imorgon och den är typ redan uppbokad, Fika, Ett pass på Actic med Carro och Idol mys med vänner på kvällen. På lördag ska jag iväg på ett event på kvällen tillsammans med Isabell, de ser vi fram emot!
 
 
bild från i sommras

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback