giveashit

Idag har varit en bra dag, har hunnit med de jag skulle göra, varit ute och sprungit och fixat ett ärende. Nu sitter jag nöjd i soffan och väntar på att min andra halva ska komma hem, han har varit iväg med sina guif homies. Imorgon blir det en tripp till stockholm och på kvällen blir det mys med några vänner, de ser vi fram emot!
 
 

Kommentarer.
» E

Vad tycker du om dina better bodies träningstights? Hur är de i storleken? :) tycker att de är skitsnygga och funderar på beställa ett par!

Svar: Det är absolut de bästa träningstightsen jag haft! Jag tycker det är bra och normala i storleken, jag körde på xs. Jag tycker du ska beställa ett par för du kommer inte att ångra dig! Jag ska snart ta och köpa mig ett par till :-)
Hanna Kjellberg

2013-10-11 // 16:26:37

Åh vad snyggt! Älskar jackan :D

2013-10-17 // 12:48:50

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback