i got nothing but love for you

hallå hallå.. Jag vet inte riktigt vad jag ska dela med mig utav just nu, händer inte så jätte mycket mer än att jag umgås med vänner och familj i stort sätt hela tiden. Precis nu befinner jag mig ute på landet hos svärisarna där de är mys med hundar och bra program på tv.
 
Igår var det mys hemma hos Frida med mina underbara friends, hon åker iväg till Turkiet idag med sin familj.. fan asså, egentligen är de hur bra som helst att åka nu, när man är på G in i höst mörker, regn och blåst.. och liksom förlänga sommaren en extra vecka. Det skulle jag verkligen vilja göra just nu, men man kan inte få/göra allting man vill, som man fått höra ett ex antal gånger i sitt liv.. I hate it!
 
 
 
Glöm inte skicka in på min bloppis också, har fortfarande lite osålda saker, du hittar den i menyn till höger under kategorier!

Kommentarer.

Älskar iphoneskalet :) Och hela din outfit och din tattooo :)

2013-10-08 // 11:20:54

Fina bilder :)

2013-10-08 // 11:22:20

finis

2013-10-08 // 11:23:32

fina bilder!

2013-10-08 // 11:35:48

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback