this city is full of life, so why is it so hard to breathe?

Denna dag har varit lite hektisk.. Den började med att åka till stan för köpa bil och sedan träna på gymmet. Idag stod de ben på schemat och de gick sjukt bra. När jag var klar vinglade jag in i omklädningsrummet och satte mig på golvet i hopp om att inte kräkas.. och de gjorde jag som tur var inte heller haha. 
Efter det blev det en mysig fika tillsammans med fina vänner på Waynes, där åt jag en grym ceasarsallad och var extra glad för att jag fick träffa Elin. Eftermiddagen spenderades ute på landet där alla våra saker skulle flyttas åter en gång då svärisarna ska få hit mäklare i veckan.. Så de var bara att göra de, jag tror klockan var halv9 när jag äntligen fick sätta mig ner i soffan..
 
Som jag nämde ovan så köpte vi bil idag, imorgon eftermiddag får vi hämta ut den. Tobias fastnade såklart för en sportbil.. Denna gjordes tydligen bara i 500 exemplar, varav 70st såldes till Sverige, och självklart skulle pojken ha en sådan.. men vad gör man inte, betyder bara att jag har förtur på nästa bilköp hehe.. får se till att få en bild på den imorgon, Godnatt
 
 

Kommentarer.

Hej.
Jag har problem med hur jag ska göra för att träna benen!..Vad gör du för övningar på gymmet för att få de ben du har ? :) Jag vill få smalare ben överhuvudtaget hur ska jag göra?!

2013-10-30 // 18:32:16

Hej.
Jag har problem med hur jag ska göra för att träna benen!..Vad gör du för övningar på gymmet för att få de ben du har ? :) Jag vill få smalare ben överhuvudtaget hur ska jag göra?!

2013-10-30 // 19:06:58

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback