.and you take me the way I am

 
 
 
Idag har jag spenderat x antal timmar i stan, skulle jag säga hur många skulle ni säkerligen tycka att jag var konstig. Jag menar, eftersom att jag har shop stop så borde jag ju inte vara där i huvudtaget. Men det var meningen att jag skulle ner och boka en tid på Spa Harmonie i stan tills på lördag, men det var fullbokat. Sen kände jag mig, som säkert många andra tvungen till att gå till H&M och kolla den nya kollektionen. Visst var de fina plagg men jag kunde knappt se mig i något utav dem och så var det med det.
Men hittade ett par fina byxor som fick följa med hem för att jag har en sån snäll pojkvän hehe. Köpte även med mig världens bästa body lotion och en halsduk. Väldigt bra och nödvändiga saker!(observera att nödvändiga saker får köpas) Bilder kommer, håll utkik

Kommentarer.

vart är skalet ifrån?:)

Svar: det kommer ifrån h&m :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-05 // 22:19:20

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback