blow my high/kendrick lamar

Jag hann med alla mina saker jag hade tänkt göra idag, förutom min catch up med Madde eftersom att hon var lite krasslig idag, jag vet en som kan ha smittat henne och hon sitter och skriver detta inlägg just nu hehe.. Ne men krya gumman! 
 
Annars idag har jag och Tobias storhandlat och gymmat. Nu mera ska vi leva på brunt ris? Tobias har bestämt sig för att de är de enda han ska äta i kolhydrats väg för att det tydligen är de bästa.. får väl se hur de blir med den saken. Idag körde vi på wok med biff, varsin dessutom haha så vi stod och brottades framför spisen en halvtimma och jag har redan bestämt mig för att aldrig göra det igen, vilken pain in the ass alltså! Aja, hörs imorgon..
 
 
förresten, till er som både mailat och kommenterat om saker från min bloppis (finns i kategorier i menyn), var vänliga att svara lite snabbare så jag vet om ni ska ha sakerna eller ej då fler frågar om samma saker.

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback