"ett spark i röven"

Onsdagskvällen smyger sig på vilket innebär zumba/arobic kväll för grannarna ovanför, precis som varje mån,tis och ons står dem och stampar och hoppar där uppe. Alltså, jag börjar bli en aning irriterad på detta nu, skulle ni befinna er på samma plats skulle ni känna samma sak, det kan jag lova er. Dem kör typ, "gå på plats med höga knän".. Vill bara ta nått långt föremål och ställa mig och slå i taket.
 
Hur som helst, körde som sagt ett gött pass på gymmet tidigare. Efter det blev det en lunch och sen drog jag och Tobias till stan en snabbis och fixade lite saker, köpte glass på paradis och handlade lite inför kvällen. Nu är det en grym tv kväll som väntar! Halv åtta hos mig, Idol, Halvvägs till himmlen(tror de kommer va en tappad serie) och sist men inte minst nya avsnitt av NEW GRIL. weehoo.
 
 
 
 

Kommentarer.
» Sara

Så snyggggt tjejjen

2013-09-12 // 09:36:29

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback