framtids planer

Började denna morgon med 1 timmas promenad, 7,4km i det fina vädret. Det är riktigt varmt idag så jag tror faktiskt inte på att sommaren är slut än. Under min promenad gick jag och lyssnade på Michaela & Dashas pod om "framtiden". Dem berättar om vart dem ser sig själva om 10år, hur deras bröllop ser ut och hur många barn dem ser sig själva ha. Väldigt kul att lyssna på tycker jag.
Ännu roligare är att jag inatt drömde om att jag och Tobias gifte oss, och när vi stod och skulle skära i tårtan och "mata varandra" med första tuggan, började jag äta själv sked efter sked, inge glupsk. De roliga är att de typ skulle kunnat hända. Aja, nu ska jag äntligen få äta min frukost,mmmmm yeee
 
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback