go for what you want

Godförmiddag på er. Har redan varit iväg till gymmet och köttat i 75min. Brukar inte gilla att träna innan frukost men idag gjorde jag ett undantag, de var inte så farligt som jag trodde. Tidigare har jag alltid känt mig så svag innan jag fått i mig min frukost, men nu gick de galant! Tog en banan påvägen till gymmet sen körde jag 30min gång på bandet, sen blev det bröst och triceps kabam!
 
Nu har jag ätit en stor frukost med extra protein. Jag måste bli bättre på att äta ännu mer mat och mellan mål, och mer av vissa saker och lite mindre av andra. De är faktiskt svårt, jag som tycker att jag redan äter ordentligt, men vill man inte ha chicken arms får man göra något åt de. När jag sträcker ut och tittar på min arm ser de liksom ut som ett snöre, inte så kul.
Anyways, Om 1 och en halv timma ska vi till stan för en födelsedags lunch för Madde, treeevligt! have a nice friday peps!
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback