happy to be home;

Hemresan igår var faktiskt as jobbig, det strulades med båtbiljetter som fick köpas om och det var fullt med människor på båten som typ skulle på utflykt i Sverige så man fick inte någon ro precis. Som tur är hade jag med mig one tree hill som tog upp typ hela båt resan. Väl framme i Göteborg hade jag dötid på 3 timmar på central sationen som inte heller var någon höjdare, satte mig och åt lunch och höll på att frysa ihjäl där inne. Annars brukar jag gå över i Nordstan och kika runt, men igår hade jag så sjukt mycket packning med mig, jag kunde inte ens lyfta min väska själv så de var ingen idé att gå runt där med äckliga väskor en lönings helg.
 
När jag kom fram till Tuna kom min kära pappa och hämtade mig och vi åkte direkt hem till mamma och sa hej, därefter körde vi hem till pappa och lämnade mina väskor och körde sedan till BillyB där jag träffade upp världens bästa Frida. Det blev sen en lugn kväll hemma i hennes nya lya, har saknat våra mys kvällar.
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback