i'am addicted to you

Hej på er! Har varit en sväng ner på stan idag och kikat runt lite grann. Fick med mig en polo tröja hem, kommer upp bild på det senare! Jag sov ut i morse och såg sedan ett avsnitt av oth medans jag åt frukost. Idag är det inte riktigt en händelserik dag utan de blir mest till att ta de lugnt, damsuga lite och sedan blir de taco kväll, kan inte bli fel.
 
För er som missat så har jag en bloppis där jag säljer massa saker, och jag har även lagt till en grej idag. Sedan blev min dun jacka "såld" väldigt fort men nu är den tillbaka igen då personen ångrade sig. Ta en titt, bara att klicka på "Bloppis" i menyn till höger, under kategorier.
 
   
 
Har även blivit tillsagd om att skriva vart mina saker och ting kommer ifrån som jag har på mig, so i guess we'll start now..
 
Skjorta Zara/ Jeans GT/ Skor Palladium/ Klocka MK/ 
 

Kommentarer.
» Emma

Är det palladium pampa Oxford modellen?:)

Svar: yes it is :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-24 // 16:28:55

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback