keeping it on til the day stays strong

Hej på er bakom rutan. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, min kropp är inte riktigt fit for fight om man säger så. Febern har väl kanske lagt sig men resten av kroppen har inte det. Ställde mig och skulle vika ihop lite tvätt, när jag var klar kändes det som att jag precis kommit hem ifrån gymmet, whaaaat
 
Hur som helst, så har jag orkat tagit kort på dem saker som jag tänkt sälja. Frågade i ett inlägg nedan om någon av er var intresserade av en bloppis, och en person var det i allafall, lucky you! mer till dig ju. Dessutom kommer jag att lägga ut lite roliga saker som min vän Frida också säljer, såå stay tuned!
 
 

Kommentarer.

Usch stakkels dig 😕 - rigtig god bedring!

Svar: Tak!! :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-17 // 20:47:44

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback