Q/A

Jag fick en fråga om jag drack någon typ av shake efter att jag tränat, och det gör jag. Jag började med det för ett par veckor sedan, har aldrig tidigare använt mig utav något typ av tillskott eller pulver men nu var de dags. Jag får inte i mig så mycket protein som jag borde när jag tränar, så de är bara att fylla på och hoppas på att musklerna vill stanna kvar. 
 
Sidan jag beställt ifrån heter myprotein.com och är en brittisk sida som har fokus på alla typer av idrotter. Deras produkter är 100% godkända från doping och andra konstiga tillsatser, rena och goda grejer helt enkelt haha! Jag har än så länge bara provat mintchoklad och vaniljhallon proteinpulver. Vaniljhallon är min favorit och jag har den i min fil varje morgon och dricker en shake med antingen den eller mintchoklad efter att jag tränat. Varför jag gillar vaniljhallon mest är främst för att den smakar väldigt gott, men också för att den är väldigt lätt att få ner. Efter träning brukar de vara ganska motigt att få i sig något, men denna smeker strupen så att säga, lite värre med mintchokladen då man kört hårt, varning för illamående hehe..
 
Men som sagt, jag rekomenderar alla till denna sida och jag kommer att fortsätta beställa därifrån. Det finns massa roligt att prova på. Att göra en beställning var väldigt smidigt och jag fick hem produkterna efter ett par dagar, och de bästa är att det inte ens är speciellt dyrt!
 
bild tagen från google.

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback