Q/A

Jag fick en jätte rolig fråga tycker jag, så jag tänkte ta och svara på den i ett inlägg;
 
Anonym Om:
Du bor i Danmark, eller hur? Är det en bra stad att bo i kontra Sverige tycker du? :-)
 
Ja det stämmer. Jag älskar verkligen Ålborg, den har allt som en stad ska ha tycker jag. Den är stor och luftig, har bra shopping, bra mat ställen/uteställen, nära till fina långa sand stränder och har ett fint landskap i övrigt. Dessutom är de relativt nära till andra stora städer här i Danmark, de är super enkelt att ta bilen överallt. Danskarna är också väldigt kända för att vara ett glatt folk, vilket är jätte sant. Sen är dem bara så chill, dem kör liksom på att äsch, allting löser sig, de där blir bra, och alla är bara sjukt avslappnade och lugna. Så de är självklart de största skillnaderna, hur danskarna är som personer, man tar varandra för vad man är och dömmer ingen.
 
 

Kommentarer.

Tack för svaret :-) Har gjort jobbresor till Danmark men kul att höra från någon som bor där hur det är!

Svar: Okej va roligt! Ja men det är bara att fråga på :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-15 // 18:10:42

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback