so let's get work mode

Fick grym hjälp idag med både mitt cv och personliga brev, jag tror jag var hos Madde vid 1 och gick därifrån halv7 haha.. all cred till dig Maddie! Kände mig så sjukt nöjd när jag gick därifrån, har saknat den känslan. Inte nog med att hon hjälpte mig med skriveriet, hon gjorde pannkakor till en krasslig Hanna också, guld!!!
 
När vi var klara knallade jag hem i skalman fart, vilket egentligen var helt okej då jag hann njuta av den mysiga kvällen Ålborg bjöd på idag. Kunde fortsätta mysa när jag kom hem eftersom att det var nystädat och stod mat på bordet, bra älskling! Nu ligger du på plus.
 
 
 

Kommentarer.

Haha plus å minussystem e de bästa!!

Svar: Haha ja! Tänkte på dig när jag skrev de!
Hanna Kjellberg

2013-09-19 // 12:09:45

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback