tipsigt;

Jag tycker att det är ganska viktigt att köpa bra produkter för både kropp och ansikte, vem gör inte de egentligen? MEN, något jag alltid väljer att lägga pengar på är en bra body lotion. För vissa kanske Dove och Nivea passar utmärkt men det gör det inte på mig, så har fått leta ganska länge innan jag hittade en som passade mig. Min favorit kommer ifrån Clinque och är en väldigt lätt och tunn lotion som torkar in i huden snabbt som tusan och gör den jätte len, älskar den! Eller så brukar jag köpa en ifrån Clarins som jag också tycker funkar bra. Jag smörjer in kroppen med lotion minst 1 gång per dag, och kan inte gå en minut efter jag duschat utan lotion.. har svårt för att se mitt liv utan lotion haha!
 
Jag har haft väldigt tur för att jag fått dessa produkter till bra pris då det är en butik här i Danmark som alltid har erbjudanden på Clinique, Clarins eller Biotherm så jag har alltid fått dessa från mellan 200-250kr då de egentligen kostar 400-550kr. Beror självklart på hur stor förpackning man köper men tror de som jag köper ligger på de priserna vanligtvis.
Hur som helst, så nu tänkte jag tipsa er om en sida som alltid säljer skönhetsprodukter billiagre och har väldigt mycket olika märken att välja på. Te.x köpte jag min parfym där för ca 400kr/100ml som egentligen kostar typ 700kr, hur bra? fett bra! Dem säljer dessutom Victoria Secret produkter för 120kr/st och jag hittade även body lotion ifrån Clarins för er som känner att man vill prova på en lite lyxigare cremé för en bra peng! Finns massa av kul att klicka hem. Enjoy! -> Eleven.se 
 
 min favorit!
 
(och om någon av er är ute efter parfymer skulle jag kolla fashionforless.se först)

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback