wanna be a nellyholic;

Jag vill gå lös på alla köp knappar som finns på olika hemsidor, hösten är påväg och nya kläder ska köpas, i allafall för dem flesta. Det finns så mycket snyggt, och jag har så mycket idéer så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. jag har en riktig jack cravings, man kan inte ha för många.. going crazy
 
   
 
1. HÄR 2. HÄR 3. HÄR
 
vinn presentkort här
 
 
  
 
4. HÄR 5. HÄR 6. HÄR
 

Kommentarer.

Hur gör du sådär där det står klicka "HÄR" och kommer till plagget?:)

Svar: Jag vet inte hur man gör på devote.. Men på blogg.se markerar man bara den text som man vill ha som länk, så trycker man på en symbol i menyn och infogar länken. Så när man gjort det blir det ordet eller meningen som man markerat länken :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-18 // 23:38:53

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback