welcome back to my crib

Efter ett par dagars "ombyggnad" av denna blogg är jag tillbaka i matchen igen. Alltså kör vi på den gamla hederliga blogg.se. Kan ju då börja med att säga att inatt mellan 00:00-06:00 kommer dem hålla på att göra uppdateringar på blogg.se, jag vet inte om det kommer att påverka er om läser eller bara mig som bloggare. Jag kommer i allafall inte kunna logga in på min sida.
 
AJA! Hoppas ni alla är nöjda och glada, det är nästan jag. Kommer sakna min "gilla knapp". För det var typ den enda respons jag fick ifrån er. Hoppas det finns någon liknande knapp man kan lägga till på något vänster.. Men men nu kör vi igen, och glöm inte att lätta på trycket och kommentera i MIN blogg.
 
 

Kommentarer.

Ska försöka bli bättre på att kommentera :)

Svar: UNDERBART :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-05 // 20:16:17
» ZRJ

Weeee nu kører vi. Glæder mig til at følge dig her også 😄

2013-09-05 // 21:53:27

Känner inte dig men älskar att läsa din blogg, man blir så glad och inspirerad av dig! :)

Svar: Men va gullig du är! Blir så glad över att höra sånt :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-06 // 22:29:12
» Ida

Älskar din blogg, blir alltid inspirerad och motiverad när jag kikar in här!!

Svar: gud va kul att höra! :-) tack blir jätte glad
Hanna Kjellberg

2013-09-07 // 12:58:03

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback