who's that girl, it's JESS

Blev exakt en sådan seg söndag som jag trott att det skulle bli, nästan ännu segare faktiskt. Var iväg och handlade tidigare och efter det hade jag tänkt gå en promenad men det orkade jag inte, så jag somnade i soffan istället.
 
Nu på kvällskvisten blev det tacos till middag, samma middag som igår. Räknade ut att vi ätit tacos 4 gånger denna vecka och då menar jag inte med rester, utan 4 lagade mål tacos, inge dålig fantasi.. Sa ju att inspirationen var på noll nu haha.. ne men tur att de är gott alltså. Nu ska jag sätta på några avsnitt av New Girl, älska Jess!
 
 

Kommentarer.

new girl är så bra :D

2013-09-12 // 09:21:45

Älskar den serien!
Och jävla snygg är du också, damn!

2013-09-12 // 09:39:20

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback