onsdag 4 december

Godmorgon! Sitter och laddar upp inför ett pass på gymmet tillsammans med Frida, idag ska vi köra rygg, it's time to kill it! Senare idag blir det en lunch på stan och efter det en del ärenden.
 
4 decemer idag, och det är faktiskt inte vilken dag som helst, utan det är min och Tobias årsdag! Förra året tittande han mig i ögonen och frågade om vi skulle förlova oss, och de gjorde vi sedan den 12/12/12. Så på torsdag nästa vecka har vi även "förlovningsdag" eller vad man nu säger.. Tobias började sin skola idag igen och vi har bestämt att göra något mysigt tillsammans nästa torsdag för att "fira" båda dagarna istället. Men jag ska ändå slå till med en romantisk middag o lite annat ikväll tills han kommer hem. 
 
 
 
   
 
you are my crazy bananaaa

Kommentarer.

Hej! Jag undrar om du har några tips på en bra julklapp till min bästa kompis. Vi båda är 18år, jag vill ge något personligt inte en vanlig tröja liksom. Tack på förhand :)

2013-12-04 // 12:22:24
» ZRJ

Weehoo hjertelig tillykke med både i dag og med næste torsdag til søde lille Svensson-parret 😂.

2013-12-04 // 20:34:13

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback