coffee at kaka

Min dag kunde inte ha börjat bättre, klockan 9 imorse skulle jag och mormor vara hos mamma för lite frukost mys och planering inför julafton. Vi satt och babbla i två timmar innan mormor och jag tog vårat pick och pack och åkte hem. Väl hemma tog jag mig i kragen för att gå ut och springa. Det kändes sjukt bra att springa runt stan igen, kände mig glad samtidigt som jag tänkte på min goa runda jag hade i DK längst vattnet. Lite skillnad på danska fjorden och eskilstuna ån men det är ju en annan femma..
 
Under eftermiddagen mötte jag upp Julia för en fika på Kaka. Vi hade en himla massa att prata om så vi blev kvar där ett par timmar. Så kul att catcha up! Nu sitter jag hemma tillsammans med min älskling och har precis käkat en god middag. Äntligen är han klar med sin utbildning!! Nu håller vi alla tummar och tår inför resultatet som jag känner på mig kommer att vara super bra!
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback