en bättre fredag

Alltså känslan som just nu befinner sig inuti min kropp är obeskrivlig! Jag sitter ensam hemma i soffan med mjukis kläder och tröst äter lite smått framför svenska hjältar galan. Det plingar på dörren och jag skriker kom iiiiiiiiiin, för att jag tror att det är Tobias bröder som kommer då de ska sova hos oss inatt.. Ingen öppnar så jag går till dörren och öppnar och vänder lika snabbt tillbaka till soffan när jag märker att någon typ hoppar efter mig och skriker surprise!! Och JA, de va hon... Linn är hemma från Dubai, och hur hon lyckats med att lura typ alla i sin familj, släkt och sina vänner kommer att förbli en gåta.. Men grejen är att hon är hemma!! Jag visste inte riktigt hur jag skulle beté mig så jag sprang in i lägenheten igen, sen tillbaka och börja stört gråta, vilken lycka!!
 
Kommer somna med ett leénde på läpparna inatt(även fast vi inte hitta ett jävla soffbord idag)
 
 
längtar tills imorgon!

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback