let's see about that

Igår kväll gjorde jag något som jag kanske inte borde gjort. Jag var och kikade på hundvalpar haha.. jag dör! Det var ett gäng glada livliga valpar, men en av dem var väldigt speciell. Lite rundare och tjockare än de andra, och han satt i hörnet och var väldigt lugn och kikade på sina syskon. Jag tog upp honom och han nosade och pussades med mig, och tillslut somnade han på mig, både i knät, i famnen och på axeln. Vi älskar varandra redan helt enkelt och det gjorde allting väldigt jobbigt.. 
 
Hur som helst, idag är det tisdag och jag ska snart iväg och träna lite. Efter det har jag lite ärenden jag måste pricka av. Jag tycker att det är så svinigt kallt ute just nu så egentligen vill jag bara stanna inne, men de funkar ju inte riktigt så. Hörs senare!
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback