Nyårslista

tagen av miss forni
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
lärde mig danska, och skrev mitt första lägenhetsavtal 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Väldigt upp och ner kan man säga.
 
Blev du kär i år?
om och om igen
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?
dagen då Ålborg vann danska ligan, så sjukt kul!
 
 
Vad är din största framgång 2013?
som jag skrev har det varit väldigt upp och ner, inga framgångar för mig inte.
 
Bästa köpet?
våra soffor!!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, inredning och tåg/båtresor
 
Vilka sånger kommer att påminna dig om 2013?
Rihannas hela album!! och warrior med outlandish
 
Vem har du umgåtts mest med?
Tobias
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja
 
Vart reste du under 2013?
tur och retur Danmark-Sverige, minst sagt.. Grekland och några nätter i Göteborg och Stockholm
 
 
 
Är det något du saknar under 2013 och vill ha 2014?
Ja
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
vaknade upp på landet, blev firad av familjen hos pappa och käkade mat
 
Finns det något som skulle kunna gjort ditt år bättre?
Ja 
 
Vem saknade du?
Linn
 
De bästa nya människorna du träffade?
Inga speciella, vad jag kan komma på haha
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Nu kan de bara bli bättre och att detta ska vara mitt år!

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback