release at P

 
Igår började jag som sagt min dag med jobb, och där flög tiden förbi då alla vill köpa sina julklappar på Gense i år.  till att få åka hem och göra mig klar för att möta upp mina vänner. Att Linn skulle vara med denna kväll var ju så sjukt underbart! 
Så vi tjejer möttes upp hemma hos Caroline och körde på lite fördrinkar. Vid 11 rörde vi oss mot Harry's och P där Sannes event blev över förväntan. Sjukt kul och man blir så stolt över henne! 
 
Idag var det bara att gå upp och jobba igen. De funkade bra men man hade lite huvudvärk i början. Pappa körde mig även till jobbet då han inte tyckte att det var jätte optimalt för mig att köra efter att han ringt och väckt mig haha.. Schysst i allafall. Nu sitter jag hemma, ny jobbad, ny duschad och sjukt jävla hungrig. Akropolis står för menyn ikväll, tillsammans med svärfar, Tobias och Isabell, mys!
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback