some kind of contest/ ferrero rocher

Fick hem detta paket idag, Tack Ferrero Rocher! Sjukt gulligt och dunder chocklad såklart!
 
Därför tänkte jag kolla om de finns någon choklad älskare där ute? Om inte, kanske detta kan vara en julklapp? Jag "tävlar" nämligen ut ett paket! Kommentera bara detta inlägget och glöm inte skriva mail, så drar jag en liten vinnare som också får ett trevligt paket hemskickat ifrån dem. 
 
 

Kommentarer.
» ZRJ

Uhm hvem elsker ikke chokolade? Jeg kan slet ikke have det hjemme. Gemmer jeg noget i et skab kalder det på mig hahaha. Jamen herregud jeg kan løbe fra sofa til køkken. Tænke kun et lille stykke. Straks jeg er tilbage i sofaen råber chokoladen "kom og spis mig - jeg er lækker og smager så dejligt" :-). Chokolade-elsker? Mig JA BIG TIME :-)

2013-12-17 // 22:53:40

Vad kul Hanna :) jag är såklart med o tävlar

2013-12-18 // 10:55:36
» Tilda

Mums! Är gärna med och tävlar :)

2013-12-18 // 19:43:04
» Linn

Ååh, älskar Ferrero Rocher!

Passar på att tacka för en bra blogg också! :)

2013-12-19 // 01:18:49
» Mary

JAG VILL HA CHOKLAD!!

2013-12-19 // 21:36:01

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback