the fetto is in the house

HEJ!
Jag ber om ursäkt för de här med uppdateringen, men så blir det ibland. Det har inte hänt speciellt mycket denna helg. Jag har umgåtts med vänner, tränat och ätit alldeles för mycket. I fredags körde jag ett bra bröst och triceps pass och på kvällen körde jag även Core. Så jag tänkte, nu ska de bli gott med pizza, och de var det också, bara det att de blev pizza, kebab, godis, ostbågar och pepsi. Allt de tillsammans i ett stort jävla hets beetende ifrån mig resulterade en mättnads känsla till klockan 19 på lördagen. Jag kunde inte gå och lägga mig på fredags kvällen för jag hade så ont i magen, o de va liksom inte bara magen som va svullen, utan de hela började precis under brösten och stod rakt ut, STENHÅRT. Jag mådde så dåligt så jag ville gråta och jag mådde illa i stort sätt hela lördagen. Så där fick jag så jag teg haha, Frida sa åt mig flera gånger att sluta äta haha.. Inge fet när ens vän säger åt en..
 
AJA, lördagen spenderades mätt, och även hemma hos min syster som fyllt år. På kvällen kunde jag äntligen äta lite grann o då blev det chop chop som jag inte ens gillar så mycket, o sen blev de häng hos Frida med Marre. Idag söndag, körde jag kondition på gymmet och lite mage därefter. På eftermiddagen hängde vi ute hos svärmor som fyller år idag(grattis till bästa svärisen igen), och nu är vi hemma trötta och väntar på solsidan, som börjar typ nu.
 
 
frida i fredags

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback