time to get some sleep

Ska strax ta och hoppa i säng, imorgon ska jag upp skapligt för att köra ett benpass på gymmet. Vid 11 ska Tobias och jag först till mitt jobb och handla de sista julklapparna och sedan mot Västerås för att köpa ett soffbord. OCH vi åker inte hem förrän vi hittat något! Så ser min fredag ut, på kvällen har jag bara lust att hyra en film och små dö i soffan.
 
På lördag är det jobb som gäller halv10-16 och på kvällen står Sannes release fest på agendan. Ska bli sjukt kul att få se kläderna irl och att få kramas med henne! Vi har haft ett x antal inbokade fikor och luncher de senaste två veckorna, men på något vänster har det inte blivit av för att det alltid kommit något ivägen för oss båda.. haha så kan de gå. På söndag jobbar jag 12-16 och måndag hela dagen, sen är de julafton, sjukt nog..
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback