tisdag 23 december

Sitter och väntar på att käket ska bli klart. Idag blir det rostbiff med potatis i ugn, gött. Det var någon som skrev och frågade om jag inte hade något julpynt här hemma, och det har jag, la ju upp några bilder igår på lägenheten o då syns i allafall en tomte och några "god jul" bokstäver. Men kan ta lite närmare bilder. Men de är inte så att de blir värsta julstämningen här hemma, sånt orkar jag inte med. Tror vi äger 6 julsaker och dem är framme :-)
 
Igår la jag ut vår schäslong och lampa på blocket och båda sakerna är redan sålda och hämtade, sånt gillar vi! Dessutom är våra underbara soffor på plats också. Nu är det bara soffbord och två mattor som ska införskaffas.
 

Kommentarer.

Så fin topp, vart är den köpt?

2013-12-05 // 13:51:16

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback