torsdag 5 december

Denna dag har varit riktigt jäkla stressig, har suttit i 150 olika samtal med bl.a försäkringsbolag, akassa, mio och några andra underbara människor bakom olika lurar. Jag har tvättat, tränat, varit på posten, hämtat och lämnat bil, handlat, varit ute på landet och lagat mat.. Jag stressar ofta upp mig utan anledning, okej om jag stressa mig till jobb eller liknande, men detta är ju bara skit saker egentligen. Men jag gillar inte att dra ut på saker och vill ofta göra allt på en gång. Så när jag satt i bilen och väntade på att skjutsa Adam och Anton, fick jag en stund och andas och då kände jag hur ont jag hade i magen, precis som jag haft när jag var lite yngre o hade magkatarr. Sjukt att kroppen kan reagera och säga ifrån på bara ett par timmar. 
 
Hur som helst, nu sitter jag i "min" soffa och myser med datorn i knät. (tobias och jag har varsin soffa haha) Jag har nyligen tagit en lång dusch och ska nu sätta på ett par avsnitt av oth, mys mys
 
 
 
Bilderna ger verkligen ingen rättvisa om hur stora sofforna egentligen är,
får ta en bild när jag sitter i den så ni får se. Ett bättre köp!!

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback