Boomerang jacka

Skulle någon vara intresserad av att köpa min bruna boomerang jacka i storlek S? Anledningen till att jag säljer den är för att jag ska köpa mig en storlek mindre. Världens skönaste och bästa jacka som jag absolut inte kan vara utan. Den är använd och har lite små skavanker.. Den har blivit lite glansig på underarmarna och vid fickorna.. men har läst att de kan gå bort i kemtvätt. Sugen? Skriv ett bud eller något haha.. Så kan jag skicka bild på "skavankerna"
 
 

Kommentarer.
» Hanna

Vad kostade den från början? Jag är intresserad av den, den var riktigt fin!

Svar: Den ligger på 4998kr:)
Hanna Kjellberg

2013-11-30 // 01:38:54

Hur mycket vill du ha den för?:)

Svar: Mellan 1800-2000 skulle jag kunna tänka mig :-)
Hanna Kjellberg

2013-12-03 // 12:28:31
» Emma

är den fortfarande inte såld? är lite intresserad, men vart ska man kontakta dig i så fall?

Svar: Nej den är inte såld ännu, men flera har hört av sig om den, du kan maila mig på [email protected] så kan jag skriva mer där. Den är som sagt använd o har lite skavanker, men det kan jag skicka bilder på :-)
Hanna Kjellberg

2013-12-03 // 19:27:47

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback