cosy saturday night

Hallå!
Har haft en jätte mysig kväll tillsammans med Emma och Christian. De blev kebab till middag och sedan godis och häng hemma hos dem. Tidigare idag har det inte hänt så mycket alls, jag sov ut i morse och hade en träningsfri dag. Jag satt i pyjamas till klockan 12 och pratade en timma i telefonen med min lilla Limpan.
 
Imorgon är det dags för träning igen, denna gång tillsammans med Emma och Frida, då vi ska ge oss på ett Core pass och direkt efter ett ReShape pass, blandade känslor på de. Hörs imorgon!..
 
 
 
här på bilderna ser ni även skymten av vårat lilla kaos här hemma, och min kudde till vänster som jag sitter och äter på, mysigt va?..

Kommentarer.

Vilken fin topp :)

2013-12-03 // 19:22:51

Var har du köpt tröjan, super fin? :)

Svar: Tack den är ifrån Gina Tricot :-)
Hanna Kjellberg

2013-12-03 // 19:33:58
» Julia

Fin tröja!

2013-12-03 // 19:35:22
» ida

Kika in på min blogg och kolla vad som döljer sig bakom lucka 3 i julkalender :)

2013-12-03 // 19:37:56

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback