fredag 30 november

Godmorgon!
Dags för träning som egentligen skulle köras med Frida.. men någon var för trött idag.. Efter passet ska jag knalla hem till Marre och hälsa henne välkommen hem och höra om deras resa, ska väl gråta en skvätt också eftersom att jag kommer känna mig mer blek än vad jag redan är haha.. men ha en bra freeeeedag allihopa!
 
 
Just det, idag har Nelly & Zalando något som heter "Black Friday".. Nelly har 10% på hela sortimentet + 20% på utvalda skor och klänningar. Zalando har 20%(!) på HELA sortimentet idag.. Så funderar du på att köpa uggs, en Michael Kors väska eller någon julklapp? Så ska man göra de idag! 
Zalando HÄR med koden:CYBER2013 / Nelly HÄR med koden: BLACKFRIDAY
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback