tandblekning at home

Minns ni att jag frågade er om någon av er hade testat tandblekning ifrån Dentasy? Och att jag ville testa den själv, jag gjorde aldrig de då jag gick och gjorde det på ett ställe i Ålborg.. Men nu har jag börjat tänka på detta igen och känner mig sjukt sugen. Jag har läst så mycket om denna produkt och det finns inte någon som skriver något dåligt om den, inte ens sidor som gör jämnförelser med andra produkter. Det står bara att den är helt fri ifrån "peroxid".. vilket innebär att den är säker att använda och inte tar styrk på varken tandkött eller emalj och du skippar att få ilningar. 
 
Det var precis en sådan blekning jag gjorde i Danmark. Den tar bort missfärgningar och bleker dina tänder på ett skonsamt sätt utan att få dina tänder att se fejk ut. Jag läste att "startkitet" innehåller en skena och blekningar för 3 omgånger för 399:-, sen kan man köpa refill för 299:- vilket innehåller ytterligare 3 omgångar. På deras hemsida har dem en youtube video där dem visar hur man ska göra med allting och sen har dem 100% nöjd kundgaranti.. Så nu har jag övertygat mig själv om att detta är bra skit! Så får vi se hur reslutatet blir.. Är du också sugen kan du läsa om det på deras hemsida, du hittar den HÄR
 
 
<- bild från deras hemsida/ bild från en bloggare->

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback